Monday, December 21, 2009

3 tuntutan Elin kepada Woods

WINDEMERE: Isteri Tiger Woods, Elin Nordegren, dilaporkan bersiap sedia memberikan tiga ‘pukulan maut’ ke atas jaguh golf itu menjelang perceraian mereka, kata sumber semalam.

Katanya, Elin, 29, merancang menuntut perceraian, mendapatkan hak penjagaan tunggal ke atas dua anaknya serta mendapatkan separuh daripada RM2 bilion harta Woods.

Menurut sumber berkenaan, peluang untuk pasangan itu berbaik semula sangat tipis kerana Woods tidak menunaikan janji menjalani proses pemulihan daripada pengambilan ubat Ambien dan Vicodin.

“Woods sepatutnya berusaha keras memulihkan keadaan, tetapi dia tak melakukan apa-apa, sebaliknya menumpang di rumah kawan di Maryland dan berkata, dia cuba menjadi lebih baik dengan usaha sendiri.

“Dia bersikap kebudak-budakan,” katanya.

Melihat keadaan itu, katanya, Elin nekad memfailkan perceraian dan mendapatkan hak penjagaan sepenuhnya ke atas dua anak mereka, Sam, 2, dan Charlie, 10 bulan.

“Elin tidak akan mengubah fikirannya,” katanya.

Sumber itu berkata, keyakinan Elin bertambah selepas berhubung dengan peguam terkenal di California, Sorrell Trope, yang pernah mewakili Britney Spears ketika penyanyi itu berdepan dengan suaminya, Kevin Federline, di mahkamah.

Walaupun kembar Elin, Josefin - juga seorang peguam - berpendapat model Sweden itu mempunyai hujah kukuh memisahkan langsung Sam dan Charlie daripada Woods, ia mungkin tidak berakhir begitu.

Sumber itu berkata, Elin bersedia memberi hak lawatan kepada Woods, 33, tetapi dengan syarat ia di bawah pemantauan ketat.

Katanya, ketika ini Elin tidak mempedulikan langsung sama ada Woods masih berhubung dengan gundiknya.

“Bagi Elin, jika Woods mahu memporak-perandakan hidupnya lagi, dia tidak peduli,” katanya. - Agensi



source: http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Monday/Global/20091221074823/Article/index_html

1 comment:

ayisy said...

salam. kalau aku sekaya tiger wood, apa susah2. kawen 4 jek lah. puas hati. hahahaha.